В помощь учителю
სამოდელო გაკვეთილის გეგმის ამონარიდი
( შედგენილია 2017-18 წლის შაბლონის მიხედვით)
1
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:
|
|
2
|
საგანი
|
რუსული ენა
|
3
|
გაკვეთილის ტიპი
|
გამჭოლ კომპეტენციაზე-სწავლის
სწავლაზე ორიენტირებული სამოდელო გაკვეთილი
|
4
|
სწავლების საფეხური, დონე
|
საბაზო, ... კლასი დონე: ს-2
|
5
|
მოსწავლეთა რაოდენობა:
|
15 მოსწავლე
|
6
|
სპეციალური საჭიროების მოსწავლე
|
არა
|
7
|
თემა
|
,, პროფესიები.მოქმედებითი ბრუნვის გამოყენება ზეპირ მეტყველებაში“.
|
8
|
სასწავლო მიზანი
|
მოსწავლემ უნდა
შეძლოს:
Ø გადაბმული ლაპარაკი, დიალოგებში მონაწილეობა და გამოიყენოს მეტყველებაში ნასწავლი კონსტრუქციები
(მოქმედებითი ბრუნვა)
Ø ...
|
9
|
კავშირი ესგ-სთან (მისაღწევი შედეგები)
|
უცხ.ს.II.33. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით. ...
....
|
10
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო,,Русский
язык “ს-2.
ავტორი -მაია ლორთქიფანიძე;
რვეულები,კალმები, ფლომასტერები , ფერადი ფანქრები,სახაზავი, ფერადი ცარცი.შესავსები
ტაბულები, გეგმა.
პირველი ჩანთის ნივთები: 1)რვეულები;2)წითელი
კალამი;
3)ცარცი; 4)სათვალე; 5)ფოტოსურათები ;6)გაკვეთილების ცხრილი;
7)წიგნი.....
|
11
|
წინარე ცოდნა
|
Ø მოსწავლეთათვის ცნობილია ინფორმაცია თემაზე: ,,პროფესიები.ვინ სად მუშაობს. არსებითი სახელის მოქმედებითი ბრუნვა “.
Ø საუბრისას სწორად უნდა გამოიყენონ შესწავლილი ლექსიკური(
პროფესიების ჩამონათვალი) და ენობრივი კონსტრუქციები,
მაგალითად :
,, Работает стилистом.“;
,,Является преподавателем, работает в институте…
|
12
|
შეფასების ფორმები
|
მიმდინარე განმსაზღვრელი, მიმდინარე განმავითარებელი,
|
13
|
კლასის ორგანიზების ფორმები
|
ინდივიდუალური, ჯგუფური ( 3 ჯგუფი ).
|
14 მოსალოდნელი პრობლემები
|
შესაძლებელია, რომ ჯგუფების მიერ მოფიქრებული ისტორია იყოს იმდენად დიდი, რომ სამივე გუნდის გამოსვლა ასცდეს
რეგლამენტს.
|
N
|
გაკვეთილის მსვლელობა
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდების და აქტივობის აღწერა
|
მიზანი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
აქტივობა 1
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება:
1.მისალმება.
,,Здравствуйте!”
2.სიის ამოკითხვა.
3.მოსწავლეთათვის თემის, გეგმის და მიზნის გაცნობა .
-,,დღევანდელი
თემაა -
,,
პროფესიები.მოქმედებითი ბრუნვის გამოყენება მეტყველებაში“. გეგმაში
არის:
·
თემატური ლექსიკის გახსენება და
,,მოლოდინის
ხის“ დახატვა .
·
ინტერაქტიული აქტივობა - ,, ისტორია
ჩანთიდან“ -ნასწავლი კონსტრუქციების გამოყენებით
და ნივთების დათვალიერების შემდეგ დიალოგების და მონოლოგების შედგენა;
4.ზეპირი დავალებების და ჯგუფური მუშაობის
შეფასების
კრიტერიუმების გაცნობა.
|
მოსწავლეთა მობილიზება საგაკვეთილო პროცესისათვის;
|
საკლასო
|
შეფასების სქემები
საკლასო ჟურნალი
|
2წთ.
|
2.
|
აქტივობა 2
მეთოდი: ნასწავლი ლექსიკო-გრამატიკული ფორმების სააზროვნო პირდაპირი აუდიოლინგვალური მეთოდი.
,,მოლოდინის ხე“
მასწავლებელი ხატავს დაფაზე ხეს და აძლევს ინსტრუქციას:
დახატეთ
ფორმატის ფურცლებზე მაღალი ხე ....
ამ დავალების შესრულებისთვის გაქვთ 5 წუთი,
პრეზენტაციისთვის -1-1 წუთი
|
გამოიყენონ შესაბამისი ლექსიკური და ენობრივი მასალა გაკვეთილის მიზნის მისაღწევად.
|
ინდივიდუალური,
ჯგუფური
|
სახელმძღვანელო
,,Русский язык “ს-2.
ავტორი
-მაია ლორთქიფანიძ;რვე
" мультфильм
из сериала "В МИРЕ ПРОФЕССИЙ"
|
8
წთ.
|
3.
|
აქტივობა 3
პირდაპირი სააზროვნო-ლინგვისტური პროდუქტიული
მეთოდი ,,ნივთებად დაყოფილი ინფორმაცია“ ,,ისტორია ჩანთიდან“.
აქტივობის აღწერა: ...
მასწავლებელი აძლევს
ინსტრუქციას:
ეს დავალება შეასრულეთ მეთოდით ...
მოფიქრებისთვის-15 წუთი, წარდგენისთვის -5-5წუთი
|
ნასწავლი
ლექსიკო-გრამარიკული წესების გამოყენებით გმირების ,,ისტორიის“ მოყოლა; არგუმენტების
მოძებნა;ინტერაქციაში შესვლა
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
|
ავტენტური
ნივთები ჩანთებიდან;
რვეული, კალამი.
|
15
წთ.
15 წთ.
|
4
|
აქტივობა 4
გაკვეთილის შეფასება და საშინაო დავალების მიცემა.
1)მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს განმავითარებელ შეფასებას და რეკომენდაციებს.
2)მასწავლებელი აფასებს მოყოლილ დავალებას,მონოლოგებს
და დიალოგებს განმსაზღვრელი შეფასებით ზეპირი დავალების შეფასება რუბრიკების მიხედვით.....
საშინაო დავალება:....
|
ენობრივი კომპეტენციის დონის ამაღლება
ანალიტიკური აზროვნების განვითარება,წერითი კომპეტენციის შემოწმება.
|
ინდივიდუალური და ჯგუფური
|
საკლასო ჟურნალი, კალამი,
ცარცი
|
5წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
Ø
მოსწავლეებში მეტად განვითარდება გადაბმული ლაპარაკის,
დიალოგებში/პოლილოგებში
მონაწილეობის,
ჩანაწერების
გაკეთების და
პრეზენტაციის
უნარები
.
. . .
დანართი№ 1
ზეპირი დავალებების
შეფასება ....
დანართი
№ 2
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკები ...
ხელმოწერა
თარიღი
Спасибо Вам за полезную информацию!
ОтветитьУдалитьСпасибо Вам!
ОтветитьУдалить