Translate

четверг, 3 января 2019 г.


                                      




                                                                                გამოკითხვა

                      პატივცემულო მასწავლებლებო, მშობლებო და მოსწავლეებო!
 გთხოვთ აირჩიოთ პასუხის ვარიანტი  ან დაწერეთ თქვენი ტექსტი :

1.თქვენი აზრით, რა ობიექტური და სუბიექტური  გარემოება  უშლის  ხელს მოსწავლეს მაქსიმალურად გამოიყენოს თავის პოტენციალი? 

·         1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
·         1.2. არ აქვს დრო;
·         1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს;
·         1.4 _________________________________________________

2. თქვენი აზრით, რამდენად ადვილად არის გადმოცემული გრამატიკის მასალა ?

·         2.1 ყველაფერი გასაგებია;
·         2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
·         2.3 გრამატიკის სწავლა მიჭირს/არ მესმის, ძალიან ძნელია;
·         2.4 _____________________________________________

3.იყენებთ  თუ არა  სწავლისათვის აუცილებელ  დამატებით ინტერნეტრესურსებს?

·         3.1 სისტემატურად;
·         3.2 იშვიათად;
·         3.1 არა;
·         3.4 ____________________________________________________

4.რამდენი დრო  გეხარჯებათ   დავალების  შესრულებაზე /სწავლაზე?
(პასუხში მიუთითეთ კლასი)

·         4.1 30-60 წ. და მეტი
·         4.2 10-30 წ.
·         4.3 ყველაფერს ვსწავლობ სკოლაში /სახლში დავალებას არ  ვასრულებ;
·         4.4 ______________________________________________________

5 თქვენი აზრით, რომელ თემას/საკითხს  უნდა   დაეთმოს მეტი  სასწავლო საათი?

·         5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;
·         5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;
·         5.3  მეტი ადაპტირებული რუსული  მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში;
·         5.4________________________________________________________


15 комментариев:

  1. 1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
    2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები.
    3.2 იშვიათად;
    4.1 30-60 წ. და მეტი.
    5.3 მეტი ადაპტირებული რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში.

    ОтветитьУдалить
  2. 1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს
    2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
    3.1 არა
    4.3 ყველაფერს ვსწავლობ სკოლაში /სახლში დავალებას არ ვასრულებ;

    5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;

    ОтветитьУдалить
  3. 1.2. არ აქვს დრო;
    2.3 გრამატიკის სწავლა მიჭირს/არ მესმის, ძალიან ძნელია
    3.1 არა
    4.2 10-30 წ
    5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;

    ОтветитьУдалить
  4. 1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს

    2.1 ყველაფერი გასაგებია;

    3.1 სისტემატურად;

    4.1 30-60 წ. და მეტი

    5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;

    ОтветитьУдалить
  5. 1.2. არ აქვს დრო;
    2.1 ყველაფერი გასაგებია;
    3.2 იშვიათად;
    4.2 10-30 წ.
    5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი

    ОтветитьУдалить
  6. 1.2. არ აქვს დრო;
    · 2.1 ყველაფერი გასაგებია;

    · 4.1 30-60 წ. და მეტი 3.1 არა
    5.3 მეტი ადაპტირებული რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში

    ОтветитьУдалить
  7. 1.2. არ აქვს დრო; 2.1 ყველაფერი გასაგებია;

    ОтветитьУдалить
  8. ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
    გრამატიკის სწავლა მიჭირს/არ მესმის, ძალიან ძნელია;
    სისტემატურად;
    10-30 წ.
    მეტი ადაპტირებული რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში;

    ОтветитьУдалить
  9. 1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს;
    4.2 10-30 წ.

    ОтветитьУдалить
  10. 1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს
    2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
    3.1 სისტემატურად;
    4.2 10-30 წ.
    5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;

    ОтветитьУдалить
  11. 1.2. არ აქვს დრო;
    2.1 ყველაფერი გასაგებია

    · 4.1 30-60 წ. და მეტ 3.1 სისტემატურად 5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;
    4

    ОтветитьУдалить

https://nick-name.ru/nickname/id1366451/

Теория поколений или объяснение вечного конфликта ,,отцов" и ,,детей".

  Теория смены поколений Штрауса—Хоу «Наша молодёжь любит окружить себя   роскошью,   она дурно воспитана! Она смеётся над своими нача...