გამოკითხვა
პატივცემულო მასწავლებლებო,
მშობლებო და მოსწავლეებო!
გთხოვთ აირჩიოთ პასუხის ვარიანტი ან დაწერეთ თქვენი ტექსტი :
1.თქვენი აზრით, რა
ობიექტური და
სუბიექტური
გარემოება
უშლის
ხელს მოსწავლეს
მაქსიმალურად გამოიყენოს
თავის პოტენციალი?
·
1.1 ძალიან
რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
·
1.2.
არ აქვს დრო;
·
1.3 ეს
თემა/ საგანი არ აინტერესებს;
·
1.4 _________________________________________________
2. თქვენი აზრით, რამდენად ადვილად არის
გადმოცემული გრამატიკის
მასალა ?
·
2.1 ყველაფერი
გასაგებია;
·
2.2 მჭირდება
წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
·
2.3 გრამატიკის
სწავლა მიჭირს/არ მესმის, ძალიან ძნელია;
·
2.4 _____________________________________________
3.იყენებთ თუ
არა
სწავლისათვის აუცილებელ დამატებით
ინტერნეტრესურსებს?
·
3.1 სისტემატურად;
·
3.2 იშვიათად;
·
3.1 არა;
·
3.4 ____________________________________________________
4.რამდენი დრო
გეხარჯებათ
დავალების შესრულებაზე
/სწავლაზე?
(პასუხში მიუთითეთ კლასი)
·
4.1 30-60
წ. და მეტი
·
4.2 10-30
წ.
·
4.3 ყველაფერს
ვსწავლობ სკოლაში /სახლში დავალებას არ ვასრულებ;
·
4.4 ______________________________________________________
5 თქვენი აზრით, რომელ თემას/საკითხს უნდა დაეთმოს
მეტი
სასწავლო საათი?
·
5.1 სასაუბრო
ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;
·
5.2 მეტი
საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;
·
5.3 მეტი ადაპტირებული რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში;
·
5.4________________________________________________________
1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
ОтветитьУдалить2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები.
3.2 იშვიათად;
4.1 30-60 წ. და მეტი.
5.3 მეტი ადაპტირებული რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში.
1.1 ძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს
ОтветитьУдалить2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
3.1 არა
4.3 ყველაფერს ვსწავლობ სკოლაში /სახლში დავალებას არ ვასრულებ;
5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;
1.2. არ აქვს დრო;
ОтветитьУдалить2.3 გრამატიკის სწავლა მიჭირს/არ მესმის, ძალიან ძნელია
3.1 არა
4.2 10-30 წ
5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;
1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს
ОтветитьУдалить2.1 ყველაფერი გასაგებია;
3.1 სისტემატურად;
4.1 30-60 წ. და მეტი
5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;
საინტერესოა!
ОтветитьУдалитьსაინტერესოა
ОтветитьУдалить1.2. არ აქვს დრო;
ОтветитьУдалить2.1 ყველაფერი გასაგებია;
3.2 იშვიათად;
4.2 10-30 წ.
5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი
sainteresoa
ОтветитьУдалить1.2. არ აქვს დრო;
ОтветитьУдалить· 2.1 ყველაფერი გასაგებია;
· 4.1 30-60 წ. და მეტი 3.1 არა
5.3 მეტი ადაპტირებული რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში
1.2. არ აქვს დრო; 2.1 ყველაფერი გასაგებია;
ОтветитьУдалитьძალიან რთული და ძნელი დავალებები,დახმარების გარეშე ვერ სწავლობს ;
ОтветитьУдалитьგრამატიკის სწავლა მიჭირს/არ მესმის, ძალიან ძნელია;
სისტემატურად;
10-30 წ.
მეტი ადაპტირებული რუსული მხატვრული ლიტერატურის ნიმუში;
1.2. არ აქვს დრო;
ОтветитьУдалить4.1 30-60 წ. და მეტი
1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს;
ОтветитьУдалить4.2 10-30 წ.
1.3 ეს თემა/ საგანი არ აინტერესებს
ОтветитьУдалить2.2 მჭირდება წესი , განმარტება და მეტი მაგალითები;
3.1 სისტემატურად;
4.2 10-30 წ.
5.1 სასაუბრო ენის განვითარებისთვის უნდა იყოს მეტი მოსმენა, დიალოგი, კომიქსები და ახვა;
1.2. არ აქვს დრო;
ОтветитьУдалить2.1 ყველაფერი გასაგებია
· 4.1 30-60 წ. და მეტ 3.1 სისტემატურად 5.2 მეტი საინტერესო შემეცნებით ტექსტი;
4